دستگاه میوه خشک کن گازی

انواع مختلفی از دستگاه خشک کن وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و امکانات متفاوتی را شامل می‌شود و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود آن چه را که کارایی بیشتری برایتان دارد را خریداری کنید؛ به عنوان مثال توصیه می‌شود کسب و کارهای کوچک که تولید میوه خشک آن‌ها محدود است از دستگاه میوه خشک کن گازی خانگی استفاده کنند و در مقابل فروشگاه‌ها یا مجموعه‌هایی که میزان تولید میوه خشک آن‌ها بسیار زیاد است و میوه خشک کن گازی خانگی پاسخگوی نیاز آن‌ها نیست به فکر خرید یک دستگاه میوه خشک کن گازی صنعتی باشند؛ زیرا ظرفیت آن بیشتر است.

عملکرد دستگاه میوه خشک کن گازی با دستگاه میوه خشک کن برقی تفاوتی ندارد و تنها تفاوت عمده آن‌ها استفاده از گاز به جای برق است که این نکته علاوه بر به‌صرفه بودن موجب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌شود.

مجموعه ژیناگستر ارائه دهنده انواع دستگاه‌های خشک کن میوه است که محصولات خود را با ضمانت اصالت و کیفیت به فروش می‌رساند. برای خرید محصول مورد نظر خود با مشاوران ما در مجموعه ژیناگستر در تماس باشید.

نکته دیگری که با آن روبرو هستیم این است که میوه خشک کن گازی بهتر است یا برقی؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دستگاه میوه خشک کن گازی صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه‌ها است؛ پس اگر این مبحث برایتان حائز اهمیت است پیشنهاد ما خرید دستگاه میوه خشک کن گازی است.

 

انواع دستگاه میوه خشک کن گازی 

همانطور که میوه خشک کن‌ها به انواع مختلفی همچون میوه خشک کن صنعتی و میوه خشک کن خانگی و نیمه صنعتی تقسیم می‌شوند، دستگاه میوه خشک کن گازی نیز شامل دو نوع دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی گازی و میوه خشک کن گازی صنعتی است که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و امکانات مختلفی دارند.

تصویر دستگاه میوه خشک کن

میوه خشک کن گازی صنعتی

میوه خشک کن نیمه صنعتی گازی از همه لحاظ با میوه خشک کن گازی صنعتی متفاوت است. چند مورد از این تفاوت‌ها عبارتند از:

  • از لحاظ ابعاد و گنجایش بزرگ‌تر هستند.
  • ظرفیت تولید این دستگاه در هر 6 ساعت حدود 300 کیلو گرم است.
  • تعداد سینی‌های آن بیشتر و بزرگ‌تر است.
  • جنس سینی‌ها و خود دستگاه از ورق‌های گالوانیزه است.

به طور کلی توصیه می‌شود برای کسب و کارهای بزرگ و سفارشات فراوان دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی گازی را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی گازی به دلیل تنوع امکانات و ویژگی‌ها بیشتر از قیمت دستگاه میوه خشک کن گازی نیمه صنعتی است.

 

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی گازی

یکی از انواع میوه خشک کن نیمه صنعتی، میوه خشک کن نیمه صنعتی گازی است که اکثرا برای مشاغل کوچک خانگی که در این حوزه فعالیت دارند مناسب است؛ زیرا قطعا میزان تولیدات آن‌ها محدودتر است؛ پس نیازی به خرید دستگاه‌های بزرگ با گنجایش زیاد ندارند و با یک میوه خشک کن گازی کوچک نیز نیازشان رفع می‌شود.

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی گازی متناسب با گنجایش خود ابعاد متفاوتی دارد، تعداد سینی‌های آن کم‌تر و از لحاظ ابعاد کوچک‌تر است؛ در نتیجه هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن گازی حتما به این موارد دقت کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت دستگاه میوه خشک کن گازی خانگی مناسب با امکانات محدودی که در اختیارتان می‌گذارد تعیین می‌شود و معمولا نسبت به میوه خشک کن گازی صنعتی مناسب‌تر است.

 

بهترین مارک میوه خشک کن خانگی گازی

قطعا نمی‌توان اسم یک برند را به عنوان بهترین مارک میوه خشک کن خانگی گازی اعلام کرد؛ زیرا مارک یا برند یک دستگاه اهمیت زیادی ندارد. آنچه مهم است امکانات، ویژگی‌ها و خدماتی است که می‌توانید از آن دستگاه دریافت کنید.

اگر دستگاهی ویژگی‌هایی که در قسمت زیر آمده است را دارد می‌توانید آن را به عنوان بهترین مارک میوه خشک کن خانگی گازی بشناسید.

  • مصرف انرژی پایین 
  • وجود برخی تجهیزات همچون اسلایسر و هسته گیر
  • جنس بدنه فولادی یا آهنی
  • سینی‌های مستحکم از جنس گالوانیزه 
  • قیمت مناسب و منطقی

 

قیمت دستگاه میوه خشک کن گازی

میوه خشک کن گازی قیمت‌های متفاوتی دارد و این قیمت می‌تواند متناسب با اندازه، امکانات و ویژگی‌ها، برند، کشور تولید کننده و غیره تعیین شود؛ به عنوان مثال قیمت میوه خشک کن گازی کوچک در مقایسه با انواع بزرگ‌تر آن کم‌تر است.

گنجایش دستگاه نیز در قیمت آن تاثیرگذار است. همانطور که می‌دانید گنجایش میوه خشک کن نیمه صنعتی گازی کمتر از میوه خشک کن گازی صنعتی است؛ پس می‌توان انتظارداشت قیمت آن نیز پایین‌تر باشد.

برخی امکانات و ویژگی‌ها نیز می‌توانند تاثیر مستقیمی بر قیمت دستگاه میوه خشک کن گازی داشته باشند؛ مثلا وجود سانتریفیوژ یا بهره‌گیری از استیل خشدار و چرخ‌های ترمزدار برای حمل و نقل دستگاه، از امکاناتی هستند که در برخی دستگاه‌ها تعبیه شده‌اند و همین امکانات می‌تواند قیمت دستگاه را تا چند برابر افزایش دهد.

برخی از سایت‌های فروشگاهی لیست قیمت دستگاه میوه خشک کن گازی را منتشر کرده‌اند که با بررسی آن می‌توانید با محدود قیمتی هر دستگاه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید دستگاه، با اطمینان خاطر تصمیم بگیرید.          
با دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید دستگاه، با اطمینان خاطر تصمیم بگیرید.
سوالی داری؟ بدون تعارف بپرس